Jaroslav Hlad

Jsem ženatý Brňák, který má nejradši přírodu, práci, rodinu a hlavně nesnáší korupci a manipulaci s lidmi. Korektor mých článků je můj dlouholetý přítel. Teď patřím mezi elitu blogerů českýho internetu
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3880x

Seznam rubrik

Jaroslav Hlad

Jsem obyčejný občan, podporuji stávku a nepodporuji vládu

Stávka je legitimní a rozhodně s ní souhlasím. Jsem obyčejný občan a nechutí mě chování mladých lidí na sociálních sítích.

16.6.2011 v 14:05 | Karma: 18,29 | Přečteno: 1993x | Diskuse| Politika

Jaroslav Hlad

Stávka odborů - to jsou lidé opravdu tak slepí?

Plno lidí tu o této stávce píše bláboly. Většina lidí vůbec neví, o co v těchto stávkách jde. Myslí si, že chtějí lidé jen blokovat silnice, aby nikdo nikam nemohl. Já bych rád uvedl věci na pravou míru.

15.6.2011 v 5:11 | Karma: 16,16 | Přečteno: 1814x | Diskuse| Politika