Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

radek.stembera@volny.cz

14. 7. 2011 0:37
vypadáte jako silný chlap

a bývalo dobrým zvykem, že muž finančně zaopatřuje rodinu. Proč je to u Vás naopak. Jste invalida?

0 0
možnosti

novačka

13. 7. 2011 9:30
srandy kopec

Vážený pane! Tak jsme se nasmáli, teda skoro:-). Vyhoďte toho korektora, je neschopný. Ironie, provokace se dá dělat i inteligentnějším způsobem. Aby tomu čtenáří alespoň trošku věřili. I když - někteří to polykají i s navyjákem. Příště víc propracovat - doporučuji;-)

0 0
možnosti

XOR

14. 7. 2011 23:49
Re: srandy kopec

Fakt ze jo, ten navyjak korektora primo vyzaduje :D :D

0 0
možnosti

petrik1960

13. 7. 2011 9:03
Vaše manželka je samoživitelka ??????

myslím že máte z piva kostku.

0 0
možnosti

solway

16. 6. 2011 21:01
Ti nechutně protestující mladí lidé ......

.....budou za několik málo let řídit naše hospodářství a celý stát. A dnešním pupkatým křiklounům bude dávno konec .  !!

1 0
možnosti

nechci vyrusovat

16. 6. 2011 22:33
Re: Ti nechutně protestující mladí lidé ......

Nečekejte, že tohle pan "autor" článku dokáže pochopit. Tak daleko odmítá vidět .........

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Stará kára

16. 6. 2011 18:34
Nejsem mladý. Ba dokonce nejsem ani středního věku

Přesto tvrdím: stávkují ti, kteří se nechtějí zamyslet nad fakty (zda z hlouposti či lenosti je jedno). Kterým stačí hesla typu: všichni vás okrádají.  Mám sice děti jen tři, ale nikdy jsem se jimi neoháněl, když jsem je měl uživit. 

Je hezké, že máte své děti rád a "chcete se o ně postarat". Tak to udělejte. Jestli toho nejste schopen, není pravda, že se o ně chcete postarat a neměl jste jich tolik "dělat". Pokud alespoň jeden děláte (zdá se že žena, samoživitelka), získáte jen na daňovém bonusu 4.350 Kč.  Jistě žádáte o sociální příspěvek a příspěvek na bydlení. Takže o děti se vám staráme my (a vy se staráte nataženou rukou a nadáváte, když do ní nesypeme "dost").  Vy asi nestávkujete (z blogu se zdá, že neděláte).

0 0
možnosti

2mmmm_2

16. 6. 2011 15:41
Každá vláda v demokratickém prostředí

by se měla držet dvou zásad: a) mít na své straně alespoň třetinu obyvatel, b) provádět pomalu a postupně (uvážlivě !!) reformy, aby nedošlo k revoluci. U nás: za vládou už patrně ani ta třetina nestojí, resp. stojí za ní tak dvacetina, třetina je proti ní a ostatním je to už zcela ukradené...b) vláda provádí reformy tak, aby tu revoluci vyvolala co nejdříve...

0 0
možnosti

Stará kára

16. 6. 2011 18:36
Re: Každá vláda v demokratickém prostředí

O tom, kolik lidí stojí za vládou rozhodují volby. Jak se provádí reformy "pomalu a uvážlivě"?  Popiště váš postup jedné z reforem.

0 0
možnosti

stepulka

16. 6. 2011 15:05
Když legranda tak

si s ní víc pohrajte. ;-) 

Souhlas s příspěvkem níže o propracovanější ironii...

1 0
možnosti

kolos.veliky

16. 6. 2011 14:45
Jsem obyčejný občan a stávku nepodporuji

Nejsem nejmladší a děti mám taky, na sociální sítě nechodím. Vláda by mohla být lepší. Nejvíc mě na ní vadí, že se místo zavádění potřebných reforem stále jen hádají mezi sebou. Očekávání bylo větší, tento stát šetřit musí.

Pokud jsem viděl pár obrázků z demonstrace, žádné mladé lidi ze sociálních sítí jsem tam neviděl. Zato docela dost užvaněných strejců a odborářských papalášů.

Obdivuju Vás, že máte tolik dětí a věřím že je máte rád. Jako já ty svoje. A chci aby se měly líp a nemuseli v dospělosti živořit kvůli splácení dluhů, které nadělala naše generace proto, abychom spotřebovávali víc než vyděláme. Na dluh se žít nemá, prožrat dnes budoucí výdělky našich dětí mě přijde jako zločin.

Od státu neberu ani korunu dávek a podpor a jsem za to rád.

0 0
možnosti

Azreael

16. 6. 2011 14:56
Re: Jsem obyčejný občan a stávku nepodporuji

No tezko je mozne zavest nejakou reformu, kdyz pri jakemkoli pokusu zavest nejakou reformu odbory a jim podobna individua predvadeji to co predvadeji.

Bohuzel reformy nejsou zalozeny na tom, ze se vsichni budeme mit hned druhy den od zavedeni reformy lepe, takze jsou reformy hold nepopularni, ale rozdavacna era hold vetsinou nikam nevede.

0 0
možnosti

Jaroslav Hlad

16. 6. 2011 14:37
Mírněte se

Mírněte se prosím s těmi útočícími komentáři. Já vím, že tento článek moc lidí neocení, protože jsou tu všichni proti stávce, ale chtěl jsem napsat, jak to vidím já, jakožto člověk, který má strach o svoji rodinu.

0 0
možnosti

pedr64

16. 6. 2011 14:51
Re: Mírněte se

tak kolik dostanete měsíčně na dávkách? To jen aby ti, co nesouhlasí se stávkou věděli, jak vám sponzorujou familii

0 0
možnosti

Yoachim

16. 6. 2011 14:36
Díky Bohu.

Takový trouba, který by toto napsal vážně ,se díky Bohu zatím nenarodil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3880x
Jsem ženatý Brňák, který má nejradši přírodu, práci, rodinu a hlavně nesnáší korupci a manipulaci s lidmi. Korektor mých článků je můj dlouholetý přítel. Teď patřím mezi elitu blogerů českýho internetu

Seznam rubrik