Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

franc@fírek nevl.dvojče

13. 7. 2011 20:21
Bez se uz s temi kecy vycpat, hlade!

0 0
možnosti

mmaaxxxoo

13. 7. 2011 17:50
podoba

Menší odlehčení, doufám, že to budete brát v legraci. Pořád jsem přemýšlel, kde jsem vaší podobiznu viděl. Ejhle, už to mám. Policejní akademie, šestý díl, město v obklíčení. Gang z W.H. (nevím přesně jak se to píše) No a jeden člen toho gangu jako by vám z oka vypadl. Ten nejsilnější a pardon, nejhloupější. Nic ve zlým, jak píšu, je to jen odlehčení.

0 0
možnosti

ashenshugar

13. 7. 2011 17:54
Re: podoba

Take jsem mel nejake zablesky, ze jsem autora nekde videl, diky Vam uz vim kde, ovsem tomu herci podobu s levicovym cunikem nezavidim.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

kulinek2

13. 7. 2011 17:41
se divím ...

... že mu to tady všichni polykáte i s navyjákem. Takhle hloupá, průhledná provokace.;-D

0 0
možnosti

ashenshugar

13. 7. 2011 17:31
Na doplneni

To jsem nevedel, ze oktavka patri mezi extra auta;-D, autor je ocividne zoufaly.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

pavel-m

13. 7. 2011 19:34
Re: Na doplneni

To byste se divil co ve dokážou lidé závidět;-)

0 0
možnosti

ashenshugar

13. 7. 2011 17:27
Re:mmaaxxxoo

Naprosto souhlasim s Vasim prispevkem.R^R^R^

0 0
možnosti

mmaaxxxoo

13. 7. 2011 17:31
Re: Re:mmaaxxxoo

:-)R^

0 0
možnosti

ashenshugar

13. 7. 2011 17:24
Autore

Velice jste mě potěšil tímto článkem, protože jste mě jen utvrdil v mém hodnocení Vaší osoby, tedy jakožto závistivého, zapšklého, nepřejícného levicového čuníka(čuníkovi se omlouvam:-)), ktery bohatym zavidi vse, co diky sve neschopnosti nemůže mít.Vaše argumenty, ktere se tykaji dovolene,piva jsou opet velice usmevne.Zaverem bych Vam rad sdelil, ze jste me v nicem neprekvapil, protoze nic nez zast jsem od Vas necekal.Tesim se opet na dalsi vase clanky, ktere me bezpochyby pobavi.

Dobre odpoledne přeje mlady clovek,ktery o zivote nic "nevi".;-);-);-)

0 0
možnosti

petr____22

13. 7. 2011 17:22
Zeme bez bohatych

Ano, vyhnat bohate. A najednou ti takzvani obycejni lide zjisti, ze nejenze nedostavaji socialni davky a nedostavaji duchody ale obecne se nedostava tak nejak niceho.

Ono by to chtelo aby ti bohati skutecne na cas zmizeli, aby ti chudi poznali jake to je, kdyz je nikdo nepodporuje a neplati za ne jejich utraty. Takovy zivot ala Severni Korea by je omrzel uz po nekolika hodinach......

0 0
možnosti

kikinka

13. 7. 2011 17:21
Příště

trochu lépe! Takto to nezní moc vážně a málokdo to sežere.

0 0
možnosti

mmaaxxxoo

13. 7. 2011 17:21
.

Já bych z republiky hnal takové jako vy. Ty, kteří za svůj neúspěch viní každého okolo a sami sebe se pasují do role ubohé, nevinné oběti.

Přirozený zájem každého člověka, je být bohatý aby se on a jeho rodina měli co nejlíp. Pak se stanou, ve vaších očích sobeckými sviněmi.

Ne, vy jste naprostý ubožáček, který se nedokáže přenést přes fakt, že jsou lidé mnohem úspěšnější než vy a tak si ulevujete na tomto blogu.

Mě osobně bohatí lidé imponují, tak jako můj šéf. Má Ferrari, firmu o 300 lidech, do práce nechodí, jen kontoluje účet. Loví lvy, cestuje po celém světě a má se sakra dobře. Proč? Vybudoval úspěšnou firmu a užívá si. To je OK. Jo, dává práci lidem i mojí osobě, a na nás je, dotáhnout to tak, jako můj šéf. Ale, to Hlad nechápe.

Navíc, proč takové hysterické, vulgární bláboly admini tohoto blogu trpí. Nic seriozního, jen kecy ve čtyřce (nic proti) po 15 pivech a 10 tajtrdlících.

0 0
možnosti

petr____22

13. 7. 2011 17:24
Re: .

Jde to shrnout do jedne vety: zavist je hrozna vlastnost ;-D

0 0
možnosti

dr. Tereskin

13. 7. 2011 17:19
jestli to neni ironie

tak jsi ubožák ty i tvoje stará, podlidi a bohužel slušně rozmnožený

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3880x
Jsem ženatý Brňák, který má nejradši přírodu, práci, rodinu a hlavně nesnáší korupci a manipulaci s lidmi. Korektor mých článků je můj dlouholetý přítel. Teď patřím mezi elitu blogerů českýho internetu

Seznam rubrik