Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

carolusI

9. 12. 2011 15:14
Já bych levici rád volil

Jenže kde nic tu nic. Dnes už ani ti bolševici mejsou levicoví.  Každý bojuje jen o to korýtko a na pracující kašle. Však se můžou napást a neotravovat.

Nemůžu volit ani pravici tam je ještě hůř.  Ti by nám i tu pastvu zdanili  a exekutor by i poslední košili sebral.

Nezbyde mi než volit brokovnicí. Jak mi ňáký zloděj přijde na dohled, tak to do něj nasypu. A nebudu koukat  jestli má modrého ptáka nebo pomeranče kolem pasu.

;-€

0 0
možnosti

Oldřich Florian

9. 12. 2011 19:23
Re: Já bych levici rád volil

Jestli nevíte, tak exekutory zavedla ČSSD. Můžu vám klidně najít konkrétní návrh, který PROŠEL.

0 0
možnosti

carolusI

9. 12. 2011 19:47
Re: Já bych levici rád volil

Však říkám,že je to jedna banda. Pravice vládne dost dlouho aby mohla to řádění zastavit. Místo toho jim jen zvyšuje pravomoci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3880x
Jsem ženatý Brňák, který má nejradši přírodu, práci, rodinu a hlavně nesnáší korupci a manipulaci s lidmi. Korektor mých článků je můj dlouholetý přítel. Teď patřím mezi elitu blogerů českýho internetu

Seznam rubrik