Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Stávka odborů - to jsou lidé opravdu tak slepí?

Plno lidí tu o této stávce píše bláboly. Většina lidí vůbec neví, o co v těchto stávkách jde. Myslí si, že chtějí lidé jen blokovat silnice, aby nikdo nikam nemohl. Já bych rád uvedl věci na pravou míru.

Stávka je legitimní. Většina lidí je s vládou a jejími reformami, které přivedou lidi na naprosté dno, nespokojena. Lidi vyrazí do ulic, aby dali najevo nespokojenost s vládou, jak tomu bylo i v roce 1989. Je pochopitelný, že se to vládě nelíbí! Ale může si za to sama.

Vláda stávku v ponděli zatrhla. Jo, jenže to bylo naprosto bezdůvodně a z politických důvodů. Zatrhla to jen proto, že se vládě nelíbily požadavky odborářů. Takové chování je neabsencní!
Lidé si neuvědomují jeden podstatný fakt. Odbory jednají za zaměstnance. Jsou zástupci nás, poctivých lidí. Poctiví zaměstnanci stávku chtějí, protože chtějí lepší mzdy a hlavně nechtějí reformy, které by naši zemi jen zadlužily a taky by přivedly lidi na naprosté dno.

V této situaci nemůžu být nestranný. Bojím se, co bude s moji rodinou. Mám strach o svoji rodinu! Mám 7 dětí a mám strach, který jsem nikdy neměl. Co když skončím na dně? Co když skončím na pracáku? To je ještě ta lepší možnost! Co když skončím pod mostem? To si lidi neuvědomují? Tak proč by jinak kritizovali odbory?

Proč je tolik procent lidí proti stávce, která má šanci nám zlepšit budoucnost? To jsou lidi opravdu tak slepí?

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jaroslav Hlad | středa 15.6.2011 5:11 | karma článku: 16,16 | přečteno: 1814x
  • Další články autora

Jaroslav Hlad

Odhalení - Opravdu existuje Jaroslav Hlad, nenávistník bohatých?

Proč jsem to dělal? Proč jsem vytvořil tuto fiktivní postavu? Proč jsem psal tyto názory? Může to někdo vůbec myslet vážně?

11.12.2011 v 16:44 | Karma: 23,12 | Přečteno: 5314x | Diskuse| Politika

Jaroslav Hlad

Místo ODS volte ČSSD nebo Babiša, protože je pravice plná zlodějů

Kdy už konečně lidi pochopí, že právě levice je ta lidskost? Proč si lidi myslí, že s pravicí zbohatnou a tak? To jsou slepí?

9.12.2011 v 9:48 | Karma: 16,41 | Přečteno: 1851x | Diskuse| Politika

Jaroslav Hlad

Mladej harant v šalině vychvaloval vládu tak jsem ho zfackoval!!!

Jel jsem v Brně dneska šalinou a slyšel jsem, jak se mladej usmrkánek baví se svým kamarádem o tom, že naše vláda udělala nějakej dobrej návrh. Samozřejmě jsem zasáhl.

11.10.2011 v 20:07 | Karma: 26,20 | Přečteno: 4240x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Hlad

Asociálové z TOP 09 a ODS nadávají na Facebooku voličům ČSSD

Popsal jsem si na Facebooku s lidma, co volí TOP 09 a ODS. Psal jsem na stránky ČSSD i na stránky dvou asociálních stran a skončilo to nadávkama, že jsem mentál a tak.

5.10.2011 v 10:50 | Karma: 16,92 | Přečteno: 2082x | Diskuse| Politika

Jaroslav Hlad

Kalousek a Nečas by měli jít sedět a poznat tam středověk

Kalousek dal někomu mladýmu facku. Sice jsem psal na mým blogu na idnes to, že mladý nesnáším, ale já si prostě myslím to, co si myslí lidi. Já si myslím, že je Kalousek kapitalistickej hajzl, kterej tu nemá co dělat.

30.9.2011 v 10:05 | Karma: 19,16 | Přečteno: 2059x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Experta Antoše srazilo auto. Je mimo ohrožení života, MS komentovat nebude

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  19:07

Hokejový expert České televize Milan Antoš už na domácím světovém šampionátu komentovat nebude. V...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

KOMENTÁŘ: Hon na ukrajinské Švejky. Je správné nahánět muže domů do války?

14. května 2024

Premium TOP 09 žádá, aby Česká republika deportovala na Ukrajinu její bojeschopné muže. A ani ministryně...

Ředitelem Vojenského zpravodajství bude Petr Bartovský. Úřadu se ujme začátkem léta

14. května 2024  12:39

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude brigádní generál Petr Bartovský. K prvnímu...

Kandidát na ministra Ženíšek se přišel představit na Hrad prezidentu Pavlovi

14. května 2024  6:01,  aktualizováno  12:28

Prezident Petr Pavel jedná s kandidátem TOP 09 na ministra pro vědu, výzkum a inovace Markem...

Kurýr rozvážkové služby nadýchal pět promile, posedával v trávě u O2 areny

14. května 2024  12:25

A alkoholem to přehnal kurýr rozvážkové služby v Praze. Hlídka strážníků ho našla v pátek usazeného...

  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3880x
Jsem ženatý Brňák, který má nejradši přírodu, práci, rodinu a hlavně nesnáší korupci a manipulaci s lidmi. Korektor mých článků je můj dlouholetý přítel. Teď patřím mezi elitu blogerů českýho internetu

Seznam rubrik