Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

V České republice vládnou zločinci a vykořisťovatelé

Vykořisťování tu bylo už dřív. V České republice ale dosáhlo nevídaných rozměrů právě nedávno! Ale to, co čtu v některých novinách a slysím od mladých, tak to překračuje už úplně všechno! Lidé si neuvědomují, že jsou i lidé, kteří prostě nemají ani co pořádně jíst a musí počítat každou korunu sakra!

V některých novinách čtu články, kde je vidět, že to psal někdo, kdo souhlasí s vládou! A některé komentáře mladých, co slýchávám i na ulici, jsou hrozné! Kam ta republika spěje? Tato generace převezme společnost po nás? S mladýma se často hádám a dojdou jim argumenty, když řeknu, že jsou blbci, co o životě nic neví.

Nedávno jsem se pod falešným jménem (takže to nehledejte) hádal s mladými, kteří nadávali na odbory. Odbory jsou ale potřeba, protože jsou jediná zbraň proti té zkorumpované vládě. Doufám, že bude generální stávka, protože tato vláda musí padnout. Když ale čtu některé noviny, tak se nestačím divit!

Já mám rád srandu, ale tohle, co čtu v některých novinách, tak to už překračuje všechno! Vždyť ta vláda nás všechny okrádá, vždyť jsme vykořisťováni. Ta vláda je zkorumpovaná, všechny nás přivede na dno finanční a někdo se té vlády ještě zastává. Že se nestydí! Tohle překračuje všechny meze, co si to ti mladí dovolují. Oni si myslí, že když jsou teda ty noviny, tak mají nějakou moc nebo co. Co by mi na to řekli? Nechápu jejich myšlenkový pochody. Vždyť všichni umřeme s takovou, tak co to jako dělají? Jsou jako normální?

Všichni umřeme a to do jednoho, to já vám říkám. Když bude u moci tato vláda, všichni umřeme a tím jsem si setsakramentsky jistej!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jaroslav Hlad | úterý 12.7.2011 0:52 | karma článku: 17,88 | přečteno: 2316x
  • Další články autora

Jaroslav Hlad

Odhalení - Opravdu existuje Jaroslav Hlad, nenávistník bohatých?

Proč jsem to dělal? Proč jsem vytvořil tuto fiktivní postavu? Proč jsem psal tyto názory? Může to někdo vůbec myslet vážně?

11.12.2011 v 16:44 | Karma: 23,12 | Přečteno: 5314x | Diskuse| Politika

Jaroslav Hlad

Místo ODS volte ČSSD nebo Babiša, protože je pravice plná zlodějů

Kdy už konečně lidi pochopí, že právě levice je ta lidskost? Proč si lidi myslí, že s pravicí zbohatnou a tak? To jsou slepí?

9.12.2011 v 9:48 | Karma: 16,41 | Přečteno: 1851x | Diskuse| Politika

Jaroslav Hlad

Mladej harant v šalině vychvaloval vládu tak jsem ho zfackoval!!!

Jel jsem v Brně dneska šalinou a slyšel jsem, jak se mladej usmrkánek baví se svým kamarádem o tom, že naše vláda udělala nějakej dobrej návrh. Samozřejmě jsem zasáhl.

11.10.2011 v 20:07 | Karma: 26,20 | Přečteno: 4240x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Hlad

Asociálové z TOP 09 a ODS nadávají na Facebooku voličům ČSSD

Popsal jsem si na Facebooku s lidma, co volí TOP 09 a ODS. Psal jsem na stránky ČSSD i na stránky dvou asociálních stran a skončilo to nadávkama, že jsem mentál a tak.

5.10.2011 v 10:50 | Karma: 16,92 | Přečteno: 2082x | Diskuse| Politika

Jaroslav Hlad

Kalousek a Nečas by měli jít sedět a poznat tam středověk

Kalousek dal někomu mladýmu facku. Sice jsem psal na mým blogu na idnes to, že mladý nesnáším, ale já si prostě myslím to, co si myslí lidi. Já si myslím, že je Kalousek kapitalistickej hajzl, kterej tu nemá co dělat.

30.9.2011 v 10:05 | Karma: 19,16 | Přečteno: 2059x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Publikace Nerudové jsou ostuda. Zesměšňuje všechny vědce, míní europoslanec

9. května 2024  12:08

Ekonomka a kandidátka do Evropského parlamentu za hnutí STAN Danuše Nerudová publikováním do...

Korupční aféra pokračuje, ruský úředník měl doma 25 milionů a zlaté mince

15. května 2024  8:57

V Rusku zadrželi dalšího vysoce postaveného činitele ministerstva obrany kvůli podezření z...

V systému DiPSy jsou výsledky přijímaček, školy je vylepují na nástěnkách

15. května 2024  7:16,  aktualizováno  8:57

Přímý přenos V systému DiPSy jsou k dispozici výsledky přijímacích zkoušek na střední školy. Uchazeči si...

Ženě vybuchla ve vagině petarda, málem zemřela. Před soudem stanul její manžel

15. května 2024  5:10,  aktualizováno  8:52

Před soud předstoupil Ukrajinec, který podle obžaloby loni v září v Kožlanech na Plzeňsku vážně...

Mění se zákon o České televizi. Lidé si za sledování připlatí

15. května 2024  8:48

Přímý přenos Ministr kultury Martin Baxa spolu s řediteli České televize a Českého rozhlasu ve středu dopoledne...

Prodej domu Suchdol nad Odrou
Prodej domu Suchdol nad Odrou

Záhumení, Suchdol nad Odrou, okres Nový Jičín
4 799 000 Kč

  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3880x
Jsem ženatý Brňák, který má nejradši přírodu, práci, rodinu a hlavně nesnáší korupci a manipulaci s lidmi. Korektor mých článků je můj dlouholetý přítel. Teď patřím mezi elitu blogerů českýho internetu

Seznam rubrik