Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

CarolusMagnus

14. 7. 2011 18:53
Tohle znám.

S tím rozdílem, že já neutíkal, ale sáhnul pro šrajtofli. Na jejich snědých tvářích se rozlilo radostné očekávání,  a když jsem vytáhl P1, tak zdrhli. Není dovoleno střílet do zad.  :-/

0 0
možnosti
JK

j.kotlin

14. 7. 2011 18:59
Re: Tohle znám.

přesně... 7.65 můj věrný přítel. Nezklame, podpoří a zjedná si respekt.

0 0
možnosti
O

oslik

14. 7. 2011 18:48
Já bych vyhnal z republiky

zase všechny, kteří nepracují, protože neodvádějí daně, a tak ti nahoře kradou jen z mých peněz, ale ne z peněz těch, kteří nepracují, protože státu žádné peníze neodvádějí. A taky bych vyhnal z republiky všechny tlusté, protože to je něco příšerného v našich úzkých tramvajích a autobusech, když se tam někdo takový nacpe, nejde nikudy projít, natož si vedle něj sednout. A taky bych vyhnal všechny důchodce, protože ti jenom zhroutí celý důchodový systém a kvůli nim chtějí udělat tu šílenou reformu. Protože já bych taky chtěl do důchodu, a to už v padesáti, protože tolik mi brzo bude a pracovat a odvádět daně mě nebaví. A úplně nakonec bych vyhnal z republiky všechny, kteří mi budou za tento příspěvek nadávat nebo se mi posmívat, jaký jsem to osel.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

14. 7. 2011 18:48
Nezklamal!

;-DR^

0 0
možnosti
M

mubu

14. 7. 2011 18:45
Jó,

kdybyste byl žid nebo cikán, tak by si na vás nikdo netrouf, protože by mu hrozilo doživotí. .

0 0
možnosti
ZO1

Zálohovaný obal 10

14. 7. 2011 19:43
Re: Jó,

ale žid je normální člověk,jako ty nebo já!

0 0
možnosti
PD

DolevaP

14. 7. 2011 18:42
jen doufám

že vašich 7 dětí bude vzorem pro tu mladou generaci (p.s. nadpisem brojíte i proti své omladině, není to divné ?)

1 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

14. 7. 2011 18:41
Tak jo, teď je to jasné

;-D

-

jaroslav.hlad.na.prazsky.hrad@vlada.cz   R^R^

-

Mimochodem, mladé je potřeba vyhnat dřív, než stihnou mít děti, protože z těch dětí by se stali další mladí a tak pořád dokola, už bychom se jich nikdy nezbavili. ;-)

0 0
možnosti
JB

ashenshugar

14. 7. 2011 18:37
autore

Musim rici, ze jsem na Vas dnesni clanek cekal jako na smilovani.Konkretne jsem si rikal, jakou perlou me zase rozesmejete.A hejle, ono se vam to povedlo, ale neni mi jasne, jak by zrovna Vam mohli udelat "tamto".;-D;-D;-D

Tesim se na zitrejsi clanek.:-):-):-)

0 0
možnosti
PH

petrph

14. 7. 2011 18:34
mladí toho vědí o životě dost

Jinak než tvrdou agresivitou v téhle republice ničehož nedosáhnou..:-(

0 0
možnosti
JK

j.kotlin

14. 7. 2011 18:32
?

Tohle je recese, ne? Doufám. V opačném případě navrhuji omezit přístup k internetu a fernetu.

2 0
možnosti
PM

petrik1960

14. 7. 2011 18:31
A na manželku samoživitelku

zase řval bohatej šéf, a doma Hladové děti, nálada pod psa.

0 0
možnosti