Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

CoolDak

12. 7. 2011 9:54
Díky

Dlouho jsem se tak nezasmál, díky díky díky. Snad to někdo nebude brát vážně ;-D

1 0
možnosti

ellukas

12. 7. 2011 7:41
Konečně

nějaká vláda našla nástroj na řešení problému přelidnění světa příliš jednoduchými lidmi.

0 0
možnosti
E

Eglund

12. 7. 2011 6:52
Fakt jsem docela dlouho věřil

že to autor myslí vážně. Až poslední dvě věty naznačují, že to nepíše nějaký militantní důchchodce, ale solidní recesista ;-D Je to dobrý vtip, ale bohužel se u nás najde spousta lidí, kteří opravdu věří, že se když si nežijí jak seriálový Onur, mají se hrozně špatně ;-D a navíc mají pocit, že je někdo okrádá - i když co by jim někdo mohl ukrást, když jsou takoví chudáci ;-D tak daleko jejich uvažování nesahá ;-D

0 0
možnosti
JH

Jaroslav Hlad

12. 7. 2011 10:22
Re: Fakt jsem docela dlouho věřil

Já to ale myslím smrtelně vážně!!! Copak vy necítíte, jak nás ta vláda všechny okrádá a jak jsme všichni vykořisťování zbohatlíkama a touhle vládou? Asi jste mladý a o životě nic nevíte!

0 0
možnosti
U-UV

Urb - Uničtoženie vraga

12. 7. 2011 1:32
Jenže ono to tak musí být, nikdo nezmoudří bez utrpení

Domácnosti už dluží 1.1 bilionu korun a každý rok se jejich dluh zvyšuje o 70 miliard. Státní dluh stoupl na 1,4 bilionu.

Je připraveno a připravuje se přes milion exekucí. Naprostá většina dlužníků jsou právě pravicoví voliči, tedy ta navoněná bída, která předstírá milionářské synky. Do voleb nám zbývají tři roky. Ráda si je do té doby vychutnám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3880x
Jsem ženatý Brňák, který má nejradši přírodu, práci, rodinu a hlavně nesnáší korupci a manipulaci s lidmi. Korektor mých článků je můj dlouholetý přítel. Teď patřím mezi elitu blogerů českýho internetu

Seznam rubrik