Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hraesvelgr

31. 10. 2011 12:32
Mist!

Ten Hlad je vážně špičkový komik, nad jeho články jsem se opravdu dobře pobavil.

0 0
možnosti

hujeroskeptický modrý pohůnek

6. 10. 2011 16:35
Jardo ty jseš dobréj,ale mentálové jsou právě ti od asociálů

ti tzv: 'uvědomělí" modrosvazáci, tak to je tá PRAVÁ nefalšovaná překabátěná verbeš a tudíž mně uniká smysl jejich podvrat'áckého poštěkávání. At' podvrat'áci poštěkávají, VŠAK UŽ TO MAJÍ SPOČÍTANÉ A DOBŘE TO VĚDÍ, PROTO PODVRAT'ÁCKY POŠTĚKÁVAJÍ. Ale stejně, ty se Jardo nedáš a máš na mě mustr...:-)R^

0 0
možnosti

hujeroskeptický modrý pohůnek

6. 10. 2011 20:01
Re: Jardo ty jseš dobréj,ale mentálové jsou právě ti od asociálů

Jo a abych nezapoměl, máš Jarouši ode mne karmuR^. Ta je v celku jasná snad i pro ty méně chapavé 'uvědomělé' modro;-Osvazáky. Takže vy "uvědomělí"  modrosvazáci, Jarouš má od hujeroskeptického modrého pohůnka;-) karmuR^. Jasné8-o? Došlo to, až do vymytých vylízaných modro;-€svazáckých hlav?

.

                     :-P

0 0
možnosti

crutov

6. 10. 2011 1:05
Kill some people

If you lost your Way!

0 0
možnosti

..viky..

6. 10. 2011 0:47
Tak by mne zajimalo...

Hlad je opravdu prijmeni?.......ale jinak,slusnej magor...;-D;-D;-D

0 0
možnosti

FiS95

5. 10. 2011 19:22
A stejně to je jen provokace. Člověk co by to myslel vážně

by nebyl schopen založit si blog.

2 0
možnosti

Camino.

6. 10. 2011 0:10
Re: A stejně to je jen provokace. Člověk co by to myslel vážně

On se nam snad zda8-oRv Hells Angels jsou uz i v CR?

0 0
možnosti

mmaaxxxoo

5. 10. 2011 17:37
.

Takže podle Hlada vyženeme úspěšné a do vlády přijdou lidé neúspěšní, typu Hlada. Kdo by to chtěl?

Proč takové zvrácenosti jsou publikovány na tomto blogu? Vy byste měl následovat vám podobné, kteří již tady své nesmysly nepublikují, Poch, Marek, Victorin, Hamral a nevím na jaké skvosty jsem ještě zapomněl.Rv

0 0
možnosti

něžný barbar

5. 10. 2011 15:36
pomatenec

Každá ves má svého obecního blázna, my máme Tebe hlavo pomazaná...;-D

1 0
možnosti

Vrah

5. 10. 2011 15:43
Re: pomatenec

Pomazaná? Leda tak zevnitř – vymazaná. Máslem a sádlem vymaštěná. To jsem já, koblížek, na másle smažený, na Héře pečený. ;-D

1 0
možnosti

irxx

5. 10. 2011 14:32
dotaženo k dokonalosti

nejen na FB, ale i na blogu, patrně milovníci Járy Cimrmana ....berme to s nadhladem :-)

0 0
možnosti

VašekIV

5. 10. 2011 13:51
A divíš se?

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3880x
Jsem ženatý Brňák, který má nejradši přírodu, práci, rodinu a hlavně nesnáší korupci a manipulaci s lidmi. Korektor mých článků je můj dlouholetý přítel. Teď patřím mezi elitu blogerů českýho internetu

Seznam rubrik